Szolgálatatásaink

Kardiológia

Mik állhatnak a szívbetegségek hátterében?

A kardiológiai betegségek kialakulása

A szív- és érbetegségek gyógyítása a megelőzésnél kezdődik. Ezek a kórképek heveny érkatasztrófához (szívinfarktus, stroke) vezethetnek. A mai fejlett társadalmakban ezek a leggyakoribb halálokok, túlélés esetén pedig tartós életminőség romláshoz vezethetnek.

A kardiológiai betegségek kialakulását és romlását több módosítható tényező is befolyásolja. Ezek közül a legfontosabbak a rossz életmód és a nem kezelt egyéb betegségek.

(pl. magasvérnyomás, cukorbetegség, vesebetegség).

A jó minőségű hosszú élethez a kardiológus sok segítséget tud nyújtani, de a legfontosabb mégis a páciens egészségtudatossága és szükség esetén együttműködése a modern vizsgálati, vagy terápiás lehetőségekkel.

Kardiológiai betegségek megelőzése
Kardiológiai vizsgálat

Mire számíthatsz?

A kardiológiai vizsgálat menete

A kardiológiai magánrendelés első lépéseként célzott kérdéseket teszünk fel a páciensnek a saját állapotával, esetleges betegségeivel és gyógyszeres kezelésével, valamint a családi kardiológiai rizikójával kapcsolatban.

A rizikó és a panaszok megítélését követően végezzük el azokat a vizsgálatokat (EKG vizsgálat, szívultrahang vizsgálat, terheléses EKG teszt, terheléses szívultrahang, brachialis vérnyomás mérés, 24-órás Holter-EKG, 24 órás ABPM), amik segítségével pontosabb diagnózishoz jutunk, és ha szükséges, beállíthatjuk a terápiát.

További szolgáltatásaink

Más vizsgálatra lenne szükséged?

Sportkardiológia

Sportolók célzott vizsgálataival célunk a hirtelen szívhalál megelőzése és a sportszív vizsgálata.

Szűrővizsgálatok

Panaszmentes pácienseink betegség-rizikójának felmérését végezzük.

Teljesítménydiagnosztika

Teljesítmény diagnosztika

Aktuális sportteljesítmény mérését végezzük és összehasonlítjuk az adott sportág elvárható értékeivel.

Bejelentkezés sportkardiológiára​

Tisztelt Páciensünk! Kérjük, hogy az orvosi vizsgálatok hatékonyabbá tétele céljából, ha lehetőséged van rá, akkor az alábbi kérdőívet (Anamnézis lap) töltsd ki és hozd magaddal a klinikára. Köszönjük.

Anamnézis lap